суботу, 7 квітня 2012 р.

Дивоказка

21 березня відбулася презентація книги двох школярок Марків Марії та Марків Василини під назвою "Диво-казка"Ці талановиті дівчатка видали книжку із власними малюнками та віршами.На презинтації була присутня Дарія Чубата - натхненна літераторка,громадська діячка,авторка багатьох збірок,член спілки журналістів.Вона допомогла втілити мрію цих дітей.

 

                               

Ось декілька віршів та малюнків з даної книжки:

Марків Василина

                                          


Я дівчинка маленька,
Зовуся Василинка.
Хоч я і невеличка,
Та в школу вже ходжу.
Зовуть мене ще квіткою
Красивою,розкішною,
Бо тягнуся до сонця я
Й до неба я росту.
Сім'я велика в мене.
Чого ж для щастя треба нам?
Лише любові й ніжності
Та ласки від Всевишнього,
Аби зрости потрібною
Народу моєму рідному.




Марків марія

Збирати грибочки ти любиш?1
То знай,що усе те від Бога!
Шануй і примножуй подруго!
Горнись до берізки щиренько -
Соком вчастує смачненьким.
До дуба будь також прихильним,
як він,тоді станеш сильним.
Вербичці вклонися низенько.
Співатимуть пташки тихенько.
Радітимеш сонцю і вітру.
До лісу всміхнися привітно

з братиками і сестричками

Немає коментарів:

Дописати коментар