середу, 12 грудня 2012 р.


Хто з нас не хотів би потрапити хоча б на хвилину у рожевий світ дитинства, відчути ті щирі непідкупні емоції безтурботних днів, коли кожна хвилина відкриває все нові і нові горизонти, коли в думках — лише одне: мрії, мрії, мрії…

Саме дитинство формує особистість людини, ставить життєві цілі та закладає фундамент для її розвитку. Психологи стверджують, що відчуття, які переживаються дитиною, можуть зберігатися і впродовж усього її життя та впливати на поведінку вже дорослої людини.

Якщо розглянути це питання в державному аспекті, то логічно спрацьовує наступна закономірність: щасливі діти — сильна країна. І тому, піднімаючи чергові проблеми в державі, захищаючи ті чи інші права соціальної групи, державотворці досить часто неправильно обирають пріоритети, плутаючи поняття першочерговості.
А чи знають наші діти свої права? І чи завжди вони розуміють, що їхні права порушуються?

 



Саме на ці питання ми спробували відповісти на виховній годині. ,що проходила під назвою:"Великі права маленької людини"


Я маю право жити на землі.
Творити, дихати, учитись,
Примножувать багатства всі її.
Своєю Україною гордитись.
Я маю право на здоров’я охорону
Яка б не трапилась біда,
Щоби завжди в моєму домі –
Спокійною була моя сім’я.
У школі всіх наук джерела
Зібрані зі всього світу
Обіцяю добре вчитись
Я маю право на освіту.
На чисту воду і на хліб духмяний
Я маю право раз і на завжди
Всім дітям достатнє харчування
Потрібне, щоб здоровими росли
Я маю право на веселку і весну,
На щедру осінь і на тепле літо,
На зиму, так безмежно чарівну,
І на лани із стиглим житом.
На золотаве сонце в небесах,
Що щедро Україну зігріває,
На соловейка спів в гаях,
І на любов батьків, безмежну і безкраю.

Немає коментарів:

Дописати коментар